.

.

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 739
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

فال حافظ


فکاهی :( یخچال )

چهار نفرکه قبلامرده بودند بين خود گفتند که بيايید قصه مردن خودرا بکنيم. اولی گفت که من را موتر زد دومی گفت که من مريض بودم سومی گفت که من بعدآ ميگويم چهارمی گفت که درد من زياد است گفت من نو عروسی کرده بودم بعد از مدت کم خبر شدم که خانم ام باکسی ديگر روابط دارد.تصادف روزی در نزديک خانه آن مرد را ديدم که داخل خانه من شد به عجله به خانه رفتم مگرهرقدر آن مرد را جستجو کردم نيافتم در همين جا نفس من برآمد ومردم ؛ در همين وقت مرده سومی سرخود را بلند کرد وگفت که شمار ا خدا زده بود اگريخچال را باز ميکرديد نه شما ميمرديد و نه من .

ازسایت فکاهی وجوک های روز

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: فضل حق فکرت تاريخ: پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید! در این وبلاگ - اشعار.داستان ها.طرح های ادبی خودم وهم چنان گزیده اشعار.داستان ها.طنزها.طرح های ادبی وسایرگزیده های ادبی وهنری دیگران به نشر می رسد.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to f.fekrat.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com